החלפת צילינדר בתל אביב

הצילינדר התקלקל? נתקעתם מחוץ לבית? המפתח של הרכב נשבר? אל תדאגו! פרימיום מנעולים כאן בשבילכם. אנחנו מספקים את כל שירותי המנעולים באיזור תל אביב והסביבה. התקשרו אלינו עכשיו או השאירו פרטים וקבלו שירות מהיר, מקצועי ואמין.

סוף סוף הגעתם הביתה אחרי יום עבודה מפרך, הדבר היחיד שאתם יכולים לחשוב עליו הוא להתרפק על הספה ולעצום עיניים. לרוע מזלכם מרפי הגיע לביקור, המפתח עושה בעיות ומסרב לפתוח לכם את הדלת. מה עושים במקרים כאלו והאם ניתן למנוע אותם? כל התשובות במדריך להחלפת צילינדר בתל אביב.

מה זה צילינדר?

החריץ אליו אנחנו מכניסים את המפתח הוא חלק במנגנון הדלת שנקרא צילינדר. והוא מפעיל את גלגל השיניים שמסובב את הבריחים שבמנגנון הדלת כאשר אנחנו מסובבים את המפתח. מבנה הצילינדר מחורץ בדיוק לפי צורת הפינים על המפתח.  

אף על פי שיש עשרות סוגים שונים של צילינדרים, כולם עובדים כמעט באותו האופן והדבר העיקרי שמבדיל ביניהם, הוא איכות האבטחה שהם מספקים. 

מתי מומלץ להחליף צילינדר?

  • המפתח נשבר בתוך הצילינדר- הגעתם הביתה אחרי יום אינטנסיבי וניסיתם לפתוח את הדלת בצורה אגרסיבית, התוצאה היא שהמפתח נשבר בתוך הצילינדר ותיאלצו להחליף אותו.
  • המפתח מסתובב אך לא פותח- מפתחות נוטים לצבור לכלוך ואבק, שבמגע עם הצילינדר עלולים לסתום את החריצים שלו. התזת ספריי שמן עשויה להועיל אך במידה והתקלה חוזרת על עצמה, נאלץ להחליף את הצילינדר. תעשו לעצמכם טובה ואל תחכו לרגע שתתקעו מחוץ לבית, נסו לזהות את הבעיה בזמן ותחסכו לעצמכם זמן ועצבים.
  • בטרם כניסתכם לבית חדש- בין אם אתם גרים בדירה שכורה או רכשתם בית חדש, מומלץ מאד להחליף את הצילינדר לפני המעבר לבית. אינכם יכולים לדעת מי מהדיירים הקודמים עדיין מחזיק במפתח. 
  • במקרה שאיבדתם את המפתח- למרות שוודאי יש לכם מפתח רזרבי, אם אתם רוצים לישון בשקט, החלפת צילינדר תעשה את העבודה.

מי אחראי להחלפת צילינדר בתל אביב?

החלפת צילינדר בתל אביב נעשית בעזרת מנעולן דלת מקצועי. האם ניתן לעשות זאת גם לבד? התשובה היא כן, החלפת צילינדר זה לא עניין מאד מסובך אבל צריך לעשות את זה כמו שצריך. אם יש לכם קצת ניסיון ועבודת ידיים טובה, תוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם. 

אם מעולם לא התנסיתם בהחלפת צילינדר אולי כדאי שתיעזרו באיש מקצוע, זאת כדי להימנע ממצב שבו תפרקו בטעות את המנגנון של הדלת, מה שיכול לייקר לכם את כל ההחלפה באופן משמעותי.

היעזרות במנעולן מקצועי להחלפת צילינדר בתל אביב יבטיח לכם החלפה בטוחה, במהירות וללא סיכונים. 

טיפים לשימוש בטוח:

  • בדקו היטב שהמנעולן מתקין לכם צילינדר חדש מהקופסה, לצערנו יש לא מעט מנעולנים שמשתמשים בצילינדרים משומשים שנלקחו מבתים אחרים. צילינדר ישן עלול להתקלקל בקלות והאבטחה שלו כבל לא איתנה כפי שהייתה כשהתקינו אותה לראשונה.
  • ברוב המקרים צילינדר חדש יגיע עם סט של חמישה מפתחות, וודאו שהמנעולן נותן לכם את כולם. במידה וקיבלתם רק מפתח אחד, כנראה שמשהו לא כשורה.
  • חזרתם מטיול והמפתח מאובק? נקו אותו בעזרת מטלית או שטפו אותו מים, כך תמנעו מהצילינדר להיתקע בעתיד.

.  

חברתינו מתמחה בהחלפת צילינדר בתל אביב, עם צוות מוסמך, מקצועי ואמין אתם תוכלו לישון בשקט. התקשרו כבר עכשיו ואנחנו נגיע עד לפתח ביתכם.