פורץ רכבים בתל אביב

הצילינדר התקלקל? נתקעתם מחוץ לבית? המפתח של הרכב נשבר? אל תדאגו! פרימיום מנעולים כאן בשבילכם. אנחנו מספקים את כל שירותי המנעולים באיזור תל אביב והסביבה. התקשרו אלינו עכשיו או השאירו פרטים וקבלו שירות מהיר, מקצועי ואמין.

נעלתם את מפתחות הרכב עם הקניות בתא המטען בלי לשים לב? תתנחמו בעובדה שהסיטואציה הזאת שכיחה מאד, בייחוד במציאות בה יש כל כך הרבה הסחות דעת . החדשות הטובות הן שיש לכך פתרון פשוט, פורץ רכבים בתל אביב יגיע לחלץ לכם את המצב, יפתח לכם את הרכב בכמה דקות, בלי להשאיר אפילו שריטה! איך עושים את זה וכמה זה עולה? הבאנו לכם את כל התשובות!

אם המפתח לרכב שלכם אבד או נגנב ואין לכם מפתח רזרבי בהישג יד, אתם זקוקים לעזרה נוחה ומהירה. פורץ מנעולים יעשה עבורכם את העבודה.  

איך המנעולנים שלנו פורצים רכבים?

תהליך פריצת רכב זאת פעולה מהירה ופשוטה. למען האמת, לרוב הרכבים ניתן לפרוץ בעזרת מוט ברזל מיוחד וכרית ניפוח. 

ברכבים מסוימים יש נעילה כפולה שנקראת "נעילת וואקום", ברכבים עם נעילה מהסוג הזה הפריצה תתבצע רק דרך המנעול, שיטה זו נקראת "דגדוג". מרבית הרכבים שיש בהם נעילת וואקום הם רכבים גרמניים, דוגמת סקודה, מרצדס, פולקסווגן אאודי ועוד.     

מחיר פורץ רכבים בתל אביב

מאחר ותהליך פריצת רכב הוא קצר ופשוט ברוב המקרים משך הזמן ינוע בין כמה דקות לחצי שעה, ולכן מחיר אינו גבוהה. 

הגודל לא קובע: 

תופתעו לשמוע שפריצה לרכבי יוקרה אינה יקרה יותר מפריצה לרכבים ישנים וחבוטים. אם כך מה הם הגורמים שמשפיעים על המחירים?

  • סוג הפריצה – אם תהליך הפריצה התבצע באמצעות מוט ברזל וכרית ניפוח בלבד טווח המחירים ינוע 150 ל 300 ₪ במידה וצריך לפרוץ לרכב בשיטת ה"דגדוג" המחיר יהיה גבוהה יותר ועשוי להגיע גם ל 800 ₪, תלוי בסוג הרכב.
  • מרחק ונגישות- אם לרוע מזלכם ננעלתם מחוץ לרכב באמצע המדבר, הפריצה לרכב תהיה יקרה יותר, אם התמזל מזלכם להיתקע במיקום מרכזי הפריצה לרכב תהיה זולה יותר באופן משמעותי.
  • בחיים הכול עניין של טיימינג- פריצת רכבים בשעות הקטנות של הלילה, בשבתות ובחגים תהיה יקרה יותר בכמעט 50%. אז במקרה כזה פריצה פשוטה, במוט וכרית יכולה להגיע עד 450 ₪ .

פריצה לרכב, האם כדאי לעשות זאת בכוחות עצמנו?

אם הרכב שלם לא משתייך לסוג הרכבים עם נעילת הוואקום, ייתכן שתוכלו לפרוץ אותו לבד אם יש ברשותכם מוט וכרית ניפוח ייעודית. עם זאת אנחנו לא ממליצים על כך.

  • פריצה לרכב ללא ניסון תתבצע בשיטת ניסוי וטעיה וברוב המקרים זה נגמר בנזק שהעלות שלו גבוהה יותר מעלות השירות של פורץ רכבים בתל אביב. 

איך לבחור פורץ רכבים בתל אביב?

אם הזמנתם פורץ מנעולים בתל אביב, בקשו לראות תעודת הסכמה לפריצת מנעולים וכן תעודת יושר מהמשטרה. שוק פריצת הרכבים רווי בחובבנים המתחזים לפורצים מקצועיים.

מנעולן רכב מקצועי ואמין יברר את סוג הרכב ושנת הייצור עוד בשיחת הטלפון כדי להיות בטוח שהוא יודע לפרוץ את סוג הרכב שלכם. לא כל מנעולן רכב יודע לפרוץ לרכבים גרמניים, ואנחנו מניחים שלא תרצו לגלות את זה בדיעבד.

  • חברתינו מתמחה בפריצת רכבים מהירה ובטוחה, עם ניסיון, מיומנות ואדיבות, אנחנו המפתח שלכם לחזרה מהירה לשגרה! 

מוזמנים ליצור קשר ונגיע אליכם במהרה!