פורץ דלתות בתל אביב

הצילינדר התקלקל? נתקעתם מחוץ לבית? המפתח של הרכב נשבר? אל תדאגו! פרימיום מנעולים כאן בשבילכם. אנחנו מספקים את כל שירותי המנעולים באיזור תל אביב והסביבה. התקשרו אלינו עכשיו או השאירו פרטים וקבלו שירות מהיר, מקצועי ואמין.

דלת הבית נשחקה, איבדתם את המפתח למשרד, הכלב אכל לכם את המפתח? לא משנה מה הסיפור שלכם, מנעולן דלתות בתל אביב הוא האיש שיגרום לסוף הסיפור להיות טוב ושמח. הכנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על פורצי דלתות בתל אביב.

הבית זה מקום המבטחים שלנו, להיות בסיטואציה בה אין לכם יכולת להיכנס הביתה יכולה להיות חוויה מלחיצה ולא נעימה. אנחנו פה כדי להרגיע אתכם, אתם לא לבד. מאחר ומדובר בתופעה כה שכיחה השוק רווי בפורצי דלתות שיעמדו לרשותכם ויטפלו בבעיה.

פורצי דלתות בתל אביב – הכר את המומחה

פריצת דלתות נעשית על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בלבד, אשר קיבלו תעודת יושר ממשטרת ישראל. אנחנו ממליצים לפנות למעון דלתות בתל אביב אשר רכש וניסיון וותק רבים שמקנים לו יכולת פריצה ותיקון דלתות מהירה ואיכותית, שיבצע את העבודה בצורה מהירה וללא גרימת נזק כלל.


לכל דלת יש מפתח! באילו מקרים נצטרך את שירותיו של פורץ דלתות בתל אביב?

שירות פריצת מנעולים יכול להועיל לנו בסיטואציות שונות בחיי היום יום, לעיתים במקרה של החלפת מנעול שגרתית כתוצאה משחיקה או לאחר מעבר דירה. או במקרים קצת יותר רציניים כגון:

  • דלת טרוקה: במקרה כזה הדלת נמצאת במצב בו הלשונית מונעת את פתיחת הדלת, מנעולן מקצועי יפתח את הדלת בלי נזק, וללא צורך להחליף שום חלק במנגנון.
  • איבוד מפתח- הפריצה השכיחה ביותר היא עקב איבוד המפתח וללא מפתח נוסף בהישג יד. במקרים כאלו פתיחת הדלת תתבצע באמצעות החלפה מלאה של הצילינדר, והדלת תפתח ללא בעיה.
  • פריצת חירום- במצב זה הבריחים משתחררים מגוף המנגנון בתוך הדלת, מצב זה קורה בעיקר בדלתות ישנות ולא מתוחזקות כמו שצריך. תהליך הפריצה במקרים כאלו לוקח זמן רב שלאחריו נדרש להחליף גם את המנגנון וגם את הצילינדר בדלת.

בכל המקרים הנ"ל אנחנו לא ממליצים לנסות לפרוץ את הדלת בעצמכם מאחר וניסיון כזה עלול לגרום לנזק גדול שיכול להוביל גם להחלפת הדלת, מה ייקר את העבודה באופן משמעותי.

דבר אחד בטוח – בכל המקרים הללו אנחנו צריכים את נוכחות המנעולן ומהר! 

שירות מסביב לשעון, מדוע שפורץ המנעולים יהיה זמין 24 שעות ביממה?

זמינות לפריצת דלתות יכולה להיות קריטית במקרים מסוימים, אמנם רוב הפריצות יכולות לסבול דיחוי של יום או יומיים. אבל כאשר מדובר בדלת הכניסה של הבית שלכם ואת נמצאים בחוץ, או כאשר ננעלתם בחוץ כשבתוך הבית יש ילד קטן, העניין נעשה לדחוף ביותר! במקרים כאלו זמינות של 24 שעות, יכולה למנוע סיטואציות מעוררות חרדה.

מה העלות של פריצת דלת בתל אביב?

מחירי פריצת דלתות מושפעים מפרמטרים שונים כגון סוג הדלת, סוג המנעול, מורכבות העבודה והיום והשעה בה הוזמן הפורץ. המחיר יינתן לאחר שהמנעולן יאבחן את הבעיה ויאמוד את הזמן והמשאבים הנדרשים לתיקון הנזק.

בכל מקרה בו אתם זקוקים לשירותי פורץ דלתות בתל אביב, אל תתפשרו על הבטחון שלכם. 

אנחנו מתמחים בשירותי פריצת דלתות מקצועית ואמינה, הצוות המוסמך שלנו ישמח להעניק לכם את השירות המהיר ביותר. התקשרו עכשיו.